Grupul City Grill - cifra de afaceri de 37,7 milioane euro in 2018

Grupul City Grill a ajuns in 2018 la o cifra de afaceri de 37,7 milioane de euro, inregistrand o crestere de 4 milioane de euro fata de anul precedent.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Joi, 24 Ianuarie 2019

Dinamica pozitiva este una organica, spun reprezentantii City Grill, avand ca motor cresterea numarului de clienti, fidelizarea acestora prin programul Out4Food, dar si investitiile realizate pe intreg parcursul anului in restaurantele grupului.

In ceea ce priveste valoarea investitiilor din 2018, aceasta s-a ridicat la 2,3 milioane de euro, iar pentru 2019 sunt bugetate investitii in valoare de 3,5 milioane de euro.

„In 2018 ne bugetasem o suma aproape dubla pentru investitii, insa am preferat sa nu grabim extinderea si sa continuam cautarea spatiilor ideale pentru dezvoltarea retelei de restaurante. Mizam in continuare pe specificul romanesc si ne dorim sa cream destinatii gastronomice cu identitate, care sa fie potrivite cu filozofia de business si cu publicul nostru. Avem discutii permanent, atat in Bucuresti, cat si in alte orase mari ale tarii, iar anul acesta vrem sa deschidem doua noi restaurante”, a punctat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Tot anul trecut, grupul City Grill a intensificat programul de investitii in dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa. Proiectele principale din acest segment sunt Academia City Grill, care pregateste personal acreditat pentru domeniul ospitalitatii, precum si inceperea proiectului de invatamant dual alaturi de liceul Mihai Bravu din Bucuresti, in cadrul caruia sunt implicati 60 elevi din doua clase.

„2018 a fost marcat, mai mult ca niciodata, de deficitul de forta de munca in domeniul nostru, dar am vazut semnale puternice si din alte industrii. Speram ca actiunile noastre pentru cresterea nivelului de pregatire, a standardului de beneficii pentru angajati si educatie sa fie completate la nivel de piata si de alti jucatori, astfel incat Romania sa poate fi o tara de top pe harta ospitalitatii”, a mai punctat Daniel Mischie.

Pentru 2019, grupul estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de cel putin 10 procente, propunandu-si astfel sa depaseasca un nou prag financiar de 42 milioane de euro, se arata intr-un comunicat de presa.