Carrefour se alatura unui nou proiect destinat promovarii agriculturii bio

Grupul francez de distributie Carrefour a anuntat ca se va alatura altor companii din domeniul alimentar, precum Danone, pentru a lansa platforma "MiiMOSA Transition", un proiect de crowdfunding destinat sa ii ajute pe fermieri sa faca trecerea la agricultura bio, ca raspuns la cresterea solicitarilor consumatorilor pentru practici mai responsabile, informeaza Reuters.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Miercuri, 30 Ianuarie 2019

Lansat in 2014, MiiMOSA este un site de crowdfunding consacrat in exclusivitate agriculturii si alimentatiei.

Intr-un comunicat de presa, Carrefour a precizat ca se va implica in acest proiect alaturi de Danone, producatorul de alimente Herta (divizie a grupului Nestlé) si cooperativele agricole d'Aucy si Les Paysans de Rougeline, pentru a-i ajuta pe fermieri sa isi imbunatateasca practicile in domeniul cresterii animalelor si culturilor agricole. Nu au fost dezvaluite detalii financiare in legatura cu acest proiect.

Carrefour, cel mai mare grup european de distributie, pune accent pe segmentul bio in planul sau pe cinci ani destinat relansarii vanzarilor si profiturilor sale. In conformitate cu acest plan, Carrefour mizeaza pe vanzari de alimente organice in valoare de cinci miliarde euro in 2022, fata de 1,8 miliarde de euro in 2018.

La randul sau, grupul Danone, cel mai mare producator mondial de iaurt, vrea sa devina prima multinationala care sa obtina certificatul B Corp, o eticheta internationala a responsabilitatii sale sociale si de mediu.

In Romania, Grupul Carrefour numara 303 magazine, dintre care 32 hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' si 15 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online.