Carnivale Food Market, primul food market cashless exclusiv

Carnivale Food Market este noul brand operat de catre Fratelli Grup. Potrivit reprezentantilor Fratelli Grup, noutatea vine din faptul ca niciun preparat Carnivale Food Market nu va putea fi achizitionat cu cash, ci la fel ca la festivaluri, clientii vor primi un card RFID pe care il pot alimenta cu suma pe care estimeaza ca o vor cheltui.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Vineri, 01 Februarie 2019

“Carnivale Food Market aduce gurmanzilor un food festival permanent, in care vom regasi 4 bucatarii internationale- japoneza, italiana, romaneasca si libaneza. Pe langa acestea, asa cum procedam la Bucharest Street Food Carnival, vom avea periodic concerte live, street shows si multe alte evenimente”, a precizat Silviu Talpau, actionar Fratelli Grup.

La randul lor reprezentantii Vastint Romania au specificat ca grupul Fratelli a inchiriat in zona de retail a complexului Timpuri Noi Square o suprafata de aproximativ 2.200 mp, din care 600 mp de terase in zonele publice din plaza si esplanade.

“Decizia de a ne extinde a fost luata dupa ce am sesizat ca si in acesta zona se simte nevoia unor locatii care ofera excelenta integrata: de la design si felul in care este amenajat, la modul de servire, pana la calitatea preparatelor. Aici, atmosfera, meniul, chiar si preturile sunt mult mai accesibile decat in zona de nord, se adreseaza oamenilor tineri, activi, care lucreaza sau locuiesc in zona”, a punctat si Dani Caramihai, actionar Fratelli Grup.

In zona de restaurante de lux, Fratelli Grup detine restaurantul Uanderful, iar alaturi de acesta, ca o optiune de zi, Fratellini Bistro, si, de asemenea, trei locatii Biutiful – by the Sea- situat in Mamaia Nord, by the Lake- pe malul lacului Herastrau si Biutiful Downtown.