Afacerile grupului AGRICOLA, in crestere cu 10 procente in primele noua luni din 2018

In primele noua luni ale acestui an, afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 10,28% fata de cele inregistrate in perioada similara a anului trecut.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Vineri, 09 Noiembrie 2018

Astfel, potrivit reprezentantilor companiei, acestea au ajuns la 554,882 milioane de lei.

``AGRICOLA a continuat si in acest an strategia de focusare pe afacerile din core-business-ul companiilor grupului si, chiar daca a facut exit din doua afaceri – servicii pentru agricultura si retail de proximitate –, realizeaza cresteri importante pe categoriile de baza, astfel incat, la noua luni din 2018, raporteaza o crestere de peste 10% a afacerilor grupului nostru``, a punctat Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA Bacau.

Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului AGRICOLA, in care sunt integrate lantul de productie al carnii de pasare si operatorul logistic, a inregistrat in primele trei trimestre ale acestui an o cifra de afaceri de 346,859 mil. lei, in crestere cu 15,55% fata de anul trecut. 

``Cifra de afaceri obtinuta este rezultatul unei creČ™teri cantitative a vanzarilor de carne de pasare cu 4,62% fata de 2017, dar, in special, este rezultatul cresterii cantitative a vanzarilor AGRICOLA de produse diferentiatoare, cu valoare adaugata mare, si ma refer aici la Puiul Fericit si Puiul Fermierului, Puiul Familist, Gama Usor de Gatiti si chiar produsul nou lansat, Cocosel de Padure – primul pui tip coquelet proaspat romanesc. Strategia noastra este de a creste in continuare vanzarile de pui cu crestere lenta``, a precizat presedintele AGRICOLA.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut in primele 9 luni cu 8%, ajungand la 98,728 mil. lei, in conditiile in care vanzarile la categoria salamuri crud-uscate realizate au inregistrat o crestere 9% in valoare, respectiv 7,32% in volum. In acelasi timp, grupa salamurilor fiert-afumate inregistreaza o crestere a volumelor de 7,24%, respectiv o crestere valorica similara.

 ``Mentinem tendinta de crestere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piata, iar Salamul de Sibiu AGRICOLA isi consolideaza pozitia de lider detasat in segment``,a specificat Grigore Horoi.   

Categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, a inregistrat in aceasta perioada o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, de 23,9% (40,142 mil. lei), in contextul in care exporturile companiei in tarile UE au crescut cu 23% .

La ouale proaspete, obtinute la Avicola Lumina – Constanta, s-au inregistrat in primul semestru al anului o crestere de 23,5% a vanzarilor volumice (59,876 mil. oua) si o crestere valorica de 27%, care a condus la o cifra de afaceri de 39,535 mil. lei.